Sundhedsminister debatterer sygehusinvesteringer

På mandag er alle borgerne i Region Syddanmark inviteret til to fyraftensmøder i Svendborg og Aabenraa om fremtidens sygehuse. Her får borgerne mulighed for at debattere de 25 mia. kr., som regeringen har sat af til udvikling af sygehusvæsnet.

Møderne i Aabenraa og Svendborg er en unik mulighed for spørgelystne borgere til at komme i dialog med sundhedsminister Jakob Axel Nielsen (K) og regionsrådsformand Carl Holst (V), der også vil være til stede.

Alle er velkomne til at møde op og deltage i debatten om fremtidens sygehuse. Møderne er en del af en turné, hvor sundhedsministeren møder borgerne i alle fem regioner.

Borgermøderne finder sted mandag den 9. marts 2009.

Kl. 16.00 - 17.30
Borgermøde på Svendborg Gymnasium, A. P. Møllers Vej 35, 5700 Svendborg
(har tidligere været annonceret på Hotel Svendborg, men arrangementet er flyttet)

Kl. 20.00 - 21.30