Tandpleje af børn i narkose

Den Regionale Specialtandpleje behandler børn og unge, som har behov for tandbehandling i narkose.

Tandpleje af børn i anæstesi

Den Regionale Specialtandpleje behandler børn og unge, som har behov for tandbehandling i anæstesi.

Henvisning til Den Regionale Specialtandpleje

Du bliver henvist til Den Regionale Specialtandpleje ved at rette henvendelse til din bopælskommune.

Her kan du blive behandlet, hvis dit barn skal i anæstesi i forbindelse med tandbehandling

Tandbehandlinger i anæstesi udføres hos Den Regionale Specialtandplejes klinikker i Esbjerg og Kolding.

Særligt i forhold til COVID-19

Patienter og pårørende, der er smittet med COVID-19 eller har hoste, let feber, ondt i halsen, muskelømhed, forkølelse må ikke komme på klinikken.

Hvad siger loven?

Ifølge Bekendtgørelse om tandpleje, nr. 1188 af 24/92016, yder Den Regionale Specialtandpleje tandbehandling til børn og unge i anæstesi.

Den Regionale Specialtandpleje Kolding, Kolding Sygehus, Sygehusvej 22, 6000 Kolding

Den Regionale Specialtandpleje Esbjerg, Sct. Joseph, Nørregade 63a, 6700 Esbjerg

Den Regionale Specialtandpleje Sønderborg, Sydvang 5C, 6400 Sønderborg

Mette Beate Bjergager