Kort over placering af præhospitale beredskaber

På kortet herunder kan du se, hvor Region Syddanmark har placeret ambulancer, lægebiler, akutbiler, akutlægehelikoptere og 112-akuthjælpeordninger.

Lægebiler, akutbiler og helikoptere

På kortet kan du se, hvor Region Syddanmark har placeret ambulancer, lægebiler, akutbiler, akutlægehelikoptere og 112-akuthjælpeordninger.

Hent kort over placeringen af lægebiler, akutbiler, helikoptere og akuthjælperordninger

Region Syddanmark er inddelt i 4 delaftaler: Fyn, Trekantsområdet, Sydvestjylland og Sønderjylland.

I delaftale for Fyn er der placeret ambulancer i Assens, Bogense, Fåborg, Glamsbjerg, Kerteminde, Nyborg, Odense C, Odense Dalum, Otterup, Ringe, Rudkøbing, Sallinge, Svendborg, Ærø og Årup. Der er akutlægebiler i Odense og Svendborg og akutbil i Rudkøbing.

I delaftale for Trekantsområdet er der placeret ambulancer i Ejby, Fredericia, Give, Kolding, Middelfart, Vejle og Egtved. Der er akutlægebil i Kolding.

I delaftale for Sydvestjylland er der placeret ambulancer i Billund, Bramming, Esbjerg, Fanø, Grindsted, Oksbøl, Ribe, Varde, Vejen, Ølgod og Holsted, Der er akutlægebiler i Esbjerg og akutbil i Rødding, Agerbæk og nr. Nebel.

I delaftale for Sønderjylland er der placeret ambulancer i Haderslev, Løgumkloster, Skærbæk, Sønderborg, Kruså, Toftlund, Tønder, Vojens og Aabenraa. Der er akutlægebiler i Sønderborg og Aabenraa og akutbil i Tinglev.