Presseinvitation: Indvielse af nyt tappecenter for bloddonorer i Kolding
Region Syddanmark indvier tirsdag den 16. juni 2026 et nyt tappecenter i Kolding, der skal bidrage til, at Danmark bliver selvforsynende med blodplasma til fremstilling af livsvigtig medicin. Pressen er velkommen.
11. juni 2026
Presseinvitation