Invitation til pressebriefing om ny lægevagtaftale

Region Syddanmark og PLO Syddanmark underskriver i dag en ny lægevagtaftale i Region Syddanmark. Derfor inviteres pressen til briefing i Middelfart kl. 16.30, hvor parterne vil fortælle om den nye aftale.

Region Syddanmark og PLO Syddanmark har siden foråret 2022 forhandlet en ny lægevagtaftale i Region Syddanmark og skriver i dag under på en ny lægevagtaftale.

Pressen inviteres derfor til briefing på Hindsgavl Slot i Middelfart i dag 19. januar kl. 16.30 på adresse Hindsgavl Allé 7, 5500 Middelfart.

Her vil Region Syddanmarks udvalgsformand for Udvalget for Det Nære Sundhedsvæsen, Bo Libergren (V), og formand for PLO Syddanmark, Birgitte Ries Møller, fortælle om den nye aftale. Medlemmer af Region Syddanmark og PLO Syddanmarks forhandlingsgrupper vil også være til stede.

Efterfølgende vil der være mulighed for at stille spørgsmål.

Tilmelding skal ske til kommunikationsrådgiver Stine Redsted på telefon 29201968 eller e-mail: stine.redsted@rsyd.dk