Presseinvitation til indvielse af scannerfunktion og nyt ankomstområde på Psykiatrisk Afdeling Middelfart

Nye sikkerhedsforanstaltninger skal højne sikkerheden på retspsykiatrisk afdeling.

Psykiatrisk Afdeling Middelfart, som blandt andet huser Region Syddanmarks største retspsykiatriske afdeling, får nye sikkerhedsforanstaltninger med krops- og bagagescanning af alle, som ankommer til eller forlader afdelingen.

Der er blevet bygget et nyt indgangsparti, hvor der er plads til den nye funktion.

Indvielsen finder sted:

Mandag den 24. juni 2024 kl. 10-11
Psykiatrisk Afdeling Middelfart
Østre Hougvej 70, 5500 Middelfart

Der vil være taler ved Regionsrådsformand Bo Libergren (V), Formand for Psykiatri- og Socialudvalget Mette Bossen Linnet (V) og administrerende sygehusdirektør Charlotte Rosenkrantz Josefsen, ligesom der vil være mulighed for at se det nye indgangsparti og scannerfunktionen.