Ansøgningsskemaer om tilskud til privatkøbte høreapparater

Her kan du finde og downloade ansøgningsskemaer til tilskud til privatkøbte høreapparater

Ansøgningsskemaer

Hvis det er første gang, du skal ansøge om tilskud til høreapparater, skal du anvende nedenstående ansøgningsskema. Det er det samme skema i forskellige formater, hhv. Word og Pdf:

Hvis du skal genansøge om tilskud til høreapparater fordi dine nuværende høreapparater er over 4 år, skal du anvende nedenstående ansøgningsskema.

Det er det samme skema i forskellige formater, hhv. Word og Pdf:

Bevillingen af for tilskud til genanskaffelse inden for 4 år kan eventuelt ske, hvis der eksempelvis er markant helbredsbetinget forværring af hørelsen, hvis der er legemlige forandringer eller slitage efter kort tid umuliggør anvendelse af høreapparatet.

Hvis du har brug for tilskud til genanskaffelse af høreapparat ved privat klinik inden for fire års perioden, skal du anvende nedenstående ansøgningsskema.

Det er det samme skema i forskellige formater, hhv. Word og Pdf:

Hvis du har mistet dit høreapparatet for eksempel, hvis det er gået tabt ved tyveri, brand eller lignende, skal du anvende nedenstående ansøgningsskema.

Det er det samme skema i forskellige formater, hhv. Word og Pdf:

Vi er opmærksomme på, at ansøgningsskemaerne ikke er webtilgængelige. Hvis du har brug for hjælp kan du kontakte Center for Kommunikation og Velfærdsteknologi (CKV) eller dit lokale kommunikationscenter.