Stor interesse for erhvervsstøtte

Over 200 interesserede repræsentanter fra virksomheder og organisationer tog imod et tilbud om at høre mere om de mange erhvervsstøttemuligheder på to møder i Kolding og Odense 26. og 28. april.

- Den store interesse, der er for at høre om de forskellige tilskudsmuligheder, viser helt tydeligt, at erhvervslivet i Syddanmark er på vej op i fart igen. Jeg har da også en tro på, at de mange ideer i virksomhederne kan blive til konkrete projekter, som kan skabe nye job. Vi står klar til at hjælpe virksomhederne videre, siger Mikkel Hemmingsen, udviklingsdirektør i Region Syddanmark.

Region Syddanmark fortæller videre om de forskellige støtteordninger for virksomheder på et møde den 12. maj i Sønderborg.

Fakta:

På møderne bliver fire større emner og de tilhørende støtteordninger gennemgået.

• Iværksætteri og virksomhedsudvikling.
  • Forsknings og udviklingssamarbejde
  • Tilbud til den enkelte virksomhed
  • Efteruddannelse og kompetenceudvikling