Ændrede åbningstider for mindre teststeder

Fra mandag den 6. september får en række mindre PCR-teststeder i regionen justeret deres åbningstid. Samtidig bliver disse steder åbne for drop-in-test uden tidsbestilling.

I takt med at mange syddanskere er blevet vaccineret mod COVID-19, er antallet af mennesker, der har brug for en PCR-test, også blevet mindre.

For at udbuddet passer bedre med efterspørgslen, får seks af de mindre teststeder i Region Syddanmark fra mandag 6. september justeret deres åbningstider.

Samtidig bliver kravet om tidsbestilling fjernet, så man på alle de seks steder fremover kan møde op til test uden tidsbestilling.

De seks teststeder ligger i Haderslev, Tønder, Grindsted, Fredericia, Middelfart og Nyborg.

Fra på mandag er åbningstiden på hverdage 8.00-18.00, mens der i weekender og på helligdage er åbent 10.00-16.00