Charlotte Storm Gregersen forlader jobbet som økonomidirektør i Region Syddanmark

Fra 1. januar 2022 tiltræder Charlotte Storm Gregersen stillingen som direktør for Kultur og Borgerservice i Aarhus Kommune.

Økonomidirektør Charlotte Storm Gregersen har valgt at forlade stillingen som økonomidirektør i Region Syddanmark. Hun tiltrådte stillingen som økonomidirektør i regionen 1. marts 2021.

Regionsdirektør Jane Kraglund beklager, at Charlotte Storm Gregersen forlader regionen.

- Jeg er ked af, at Charlotte Storm Gregersen forlader regionen, for hun har gjort det rigtig godt her. Men hun har valgt at sige ja til nye udfordringer, og jeg ønsker hende al mulig held og lykke i det nye job.

Charlotte Storm Gregersen kom til regionen fra en stilling i Aarhus Kommune og vender nu tilbage til den kommunale verden.

- Jeg har været rigtig glad for at være i regionen, selvom det desværre kun blev for en kortere periode. Regionen er en spændende og veldrevet organisation, som løser meget vigtige opgaver for borgerne, og det har jeg været glad for at være en del af.

Charlotte Storm Gregersen fratræder jobbet som økonomidirektør 31. december 2021.

Kasper Breum Petersen konstitueres som økonomidirektør i Region Syddanmark.

Jane Kraglund

Regionsdirektør