Informationsmøde for kandidater til regionsrådet

Region Syddanmark holder informationsmøde for syddanske borgere, der overvejer at stille op til regionalvalget i november. Informationsmødet finder sted mandag 30. august i regionshuset i Vejle.

Hvis man overvejer at stille op til regionalvalget 16. november, skal man melde sit kandidatur ved at aflevere en kandidatliste i september.

Region Syddanmark inviterer nu til det sidste af i alt to informationsmøder for alle, der overvejer at stille op som kandidater ved regionalvalget 16. november 2021. Det første møde blev afholdt 24. juni.

Informationsaftenen finder sted mandag 30. august 2021 kl. 18.30-20.30 i regionsrådssalen i Regionshuset, Damhaven 12, 7100 Vejle.

På mødet får de fremmødte indblik i regionens vigtigste opgaver og de vilkår, regionen arbejder under.

Interesserede kan se programmet, læse mere og tilmelde sig informationsmødet på regionens hjemmeside: https://www.rsyd.dk/wm531633

Frist for tilmelding er 23. august 2021.

Yderligere information

Marianne Kold Hansen , Regionssekretariat og jura, Region Syddanmark, telefon 2920 1438