Følg valget i regionshuset

Region Syddanmark inviterer hermed pressen til valgaften i regionshuset i Vejle tirsdag den 17. november 2009.

Valgcafeen vil foregå i regionrådssalen fra kl. 20. Efterhånden som resulataterne løber ind fra valgstederne, vil de blive vist på en storskærm i salen.

Følgende er inviteret til arrangementet: regionsrådets medlemmer og kandidaterne fra de opstillede partier samt koncernledelsen i Region Syddanmark. I alt er der inviteret over 300 gæster.

Der bliver indrettet et lokale til pressen tæt på regionsrådssalen. Her vil der være adgang til pc’ere og mulighed for at komme på nettet.

Adressen er Region Syddanmark, Damhaven 12, 7100 Vejle.

Tilmelding til valgaftenen er nødvendig og kan ske til pressechef Carsten Bruun, telefon 20 26 33 92 eller carsten.bruun@regionsyddanmark.dk, senest torsdag den 12. november.

Yderligere oplysninger om valgaftenen kan også fås hos Carsten Bruun.