Jeppe Søe første partileder i valgcafeen

Borgerligt Centrums førstemand Jeppe Søe dukkede som den første partileder op i regionshusets valgcafe allerede klokken 19.25.

Foto: Jørgen Diswal.

- Jeg har brugt dagen på at snakke med tvivlerne og dem, der overvejede at stemme blankt. Mødt dem på gader og stræder og fortalt dem, at det måske var en bedre ide at stemme på mig.

Borgerligt Centrum har haft valgkampens mest beskedne budget på blot 300 kr. og dem er der 12,50 kr. tilbage af, afslørede Jeppe Søe.

- Jeg synes, vi har fået meget god omtale på trods af de få penge. Jeg er selvfølgelig spændt, men ikke nervøs. Helt ærligt, så tror jeg ikke, vi kommer ind denne gang. Jeg vil glæde mig, hvis vi får mange stemmer, eller mange vælger at stemme blankt, for det er også en slags sejr for vores budskab. Og så håber jeg på, vi kan komme ind næste gang om fire år.