Syddanske trafikønsker til trafikudvalget

Anlæg af en sydlig tredje Lillebæltsforbindelse i kombination med en ny midtjysk motorvej, bedre adgangsveje til og fra Billund Lufthavn og bedre tilgængelighed til de vigtigste havne.

OBS dette arrangement er 30. Oktober 2008 blevet afslyst:

Regionsrådsformand Carl Holst (V), Region Syddanmark, og formand for kommunekontaktudvalget i regionen, Uffe Steiner Jensen(S), foretræde for Folketingets Trafikudvalg torsdag den 30. oktober er blevet aflyst.

Der vil blive taget initiativ til at arrangere et ny foretræde snarest muligt.

Sammen med forslag om en statslig medvirken til bedre sammenhængen i trafikken på tværs af den dansk-tyske grænse er det de ønsker regionsrådsformand Carl Holst (V), Region Syddanmark, og formand for kommunekontaktudvalget i regionen, Uffe Steiner Jensen(S), har med til foretrædet for Folketingets Trafikudvalg torsdag den 30. oktober.

Carl Holst og Uffe Steiner har foretræde for Folketingets Trafikudvalg torsdag den 30. oktober 2008, kl. 10.45 på Christiansborg, mødeværelse 2-145.

Yderligere oplysninger:

Regionrådsformand Carl Holst, Region Syddanmark, Tlf. 4032 5210

Formand for Kommunekontaktudvalget i Region Syddanmark, Uffe Steiner Jensen, Tlf. 4028 0970