Informationsmøde for kandidater til regionsrådet

Region Syddanmark holder to informationsmøder for syddanske borgere, der overvejer at stille op til regionsvalget i november. Møderne afholdes i regionshuset i Vejle.

21. november i år afholdes der regionsvalg, men allerede i september skal borgere, der ønsker at stille op til regionsvalget, melde deres kandidatur ved at aflevere en kandidatliste.

Derfor inviterer Region Syddanmark nu til et informationsmøde for alle, der overvejer at stille op som kandidat ved regionsvalget i 2017. På mødet kan de fremmødte få et indblik i regionens vigtigste opgaver, og i de vilkår regionen arbejder under.

Informationsmøderne afholdes både 19. juni og 14. august fra klokken 18.30 til 20.30 i regionshuset, Damhaven 12, 7100 Vejle. De to informationsmøder har samme indhold.

Interesserede kan læse mere og tilmelde sig informationsmøderne på www.regionsyddanmark.dk/valg2017

Yderligere information

Iben Schjermer, Råds- og direktionssekretariatet, Region Syddanmark, telefon 29 20 14 38
Mette Bro Lund, Råds- og direktionssekretariatet, Region Syddanmark, telefon 24 84 43 91