Nyt konservativt hold spændt på resultatet

Lasse Krull er også dukket op i valgcafeen sammen med de to andre fra den konservative delegation.

Foto: Jakob Fynsk.

- Jeg er spændt på, hvordan det er gået, og hvordan vi klarer os. Vi er jo et helt nyt konservativt hold, siger Lasse Krull, der dog selv har en fortid som viceborgmester i Svendborg Kommune.

- Processen, tror jeg, er ikke så meget anderledes end ved et kommunalvalg. Nu må vi se, hvornår resultaterne er nogenlunde sikre, og så er vi klar til at forhandle.

Lasse Krull var oppe allerede ved 5-tiden i morges for at dele valgmateriale ud til de rejsende på Odense Banegård sammen med partikollegaen, Odense-borgmesteren Jan Boye. Derfra gik turen ud på forskellige fynske skoler, inden der lige blev tid til en lille time på øjet.