Stor interesse for at høre om Nyt OUH

Interessen for at høre om det nye universitetshospital i Odense er meget stor. 450 har meldt sig til et arrangement på Folkeuniversitet i Odense onsdag den 13. marts 2013, og det er dem, der er plads til.

Bag det udsolgte arrangement står projektorganisationen for Nyt OUH i samarbejde med Syddansk Universitet, Odense Kommune og Ejendomsselskabet Freja. Informationsaftenen handler om det nye universitetshospital og de øvrige spændende planer og visioner for området i det sydlige Odense.

Der vil være oplæg om byggeprojektet og tankerne bag et moderne universitetshospital bygget helt fra bunden, om det nye Sundhedsvidenskabelige Fakultet, der skal bygges sammen med sygehuset, samt om letbane, infrastruktur og den nye forsker-videnpark Cortex Park.

Efter oplæggene kan deltagerne møde repræsentanter for Nyt OUH, Syddansk Universitet, Odense Kommune og Freja Ejendomme. Her kan man få en snak omkring alt fra byggeriet, de nye koncepter på Nyt OUH over det nye Sundhedsvidenskabelige Fakultet som koblingsbygning mellem universitet og hospital til miljøpåvirkninger og lokale forhold.

Arrangementet foregår onsdag den 13. marts 2013, kl. 19.00 – 21.00
på Syddansk Universitet i lokale U45.

Pressen er velkommen til at deltage.

Yderligere oplysninger:

Projektdirektør Niels Mortensen, Projektorganisationen for Nyt OUH, mobil 29 20 12 01