Tværregionalt Forum for Koordination af Medicin

Tværregionalt Forum for Koordination af Medicin er etableret med henblik på at sikre, at ny, eksperimentel medicin samt genuint ny medicin tages i brug på baggrund af en grundig faglig vurdering af lægemidlernes effekt og de foreliggende studier.

Tværregionalt Forum for Koordination af Medicin

Tværregionalt Forum for Koordination af Medicin (Forum) sikrer, at ny, eksperimentel medicin samt genuint ny medicin der er markedsført, men endnu ikke vurderet af Medicinrådet, tages i brug på baggrund af en grundig faglig vurdering af lægemidlernes effekt og de foreliggende studier.

Forum består af forskellige interessenter fra alle regioner. Formålet for Forum er at vejlede og videndele omkring anvendelsen af medicin på tværs af regionerne generelt, herunder medicin som ikke er anbefalet som standardbehandling af Medicinrådet.

Forums mødedatoer i 2024

• 29. februar 2024
  • 27. maj 2024
  • 19. september 2024
  • 20. november 2024

Referater fra møder i Tværregionalt Forum for Koordination af medicin.

Link til referater før 1. september 2024.

Medlemmer af Forum

• Kim Brixen