Regional IT
Find oplysninger om IT-Portalen, Region Syddanmarks servicedesk-funktion og kontaktoplysninger for Regional IT i Region Syddanmark.
Kontakt ved akutte it-problemer - for ansatte
Er du medarbejder ved regionshuset, satellitter eller sociale institutioner bedes du i tilfælde af it-problemer indrapportere problemet via IT-Portalen, som er Region Syddanmarks servicedesk-system. Det kræver, at du sidder på et internt netværk.
Åbningstider i hverdage
Ved akutte it-problemer kan regionshusets servicedesk kontaktes på tlf. (76 63) 1010.
- Mandag-torsdag kl. 7.00-16.00
- Fredag kl. 7.00-15.00
- Personligt fremmøde ved skranken i regionshuset - alle hverdage kl. 9.00-12.00
Hjælp uden for åbningstiden
Udenfor normal åbningstid kan du kontakte Servicedesk 24/7 for hjælp til følgende opgaver:
- Brugeradministrative opgaver - oplås og/eller tildel nyt password: PC bruger konti, VPN/SMS passcode, Nem ID, Cosmic pas/EPJ (for kliniske brugere) og IPJ (for kliniske brugere)
- Spærring af SIM kort ved bortkomst/tyveri af mobile enheder.
Ring internt lokal nr. 31010 eller eksternt direkte 76 63 10 10. ServiceDesk 24/7 kan kontaktes i tidsrummet:
- Hverdage kl. 16:00 - 7:00
- Weekender kl. 00:00 – 24:00
- Helligdage kl. 00:00 – 24:00
Kontakt Regional IT
Regional ITs overordnede mail-postkasse er it@rsyd.dk
Region Syddanmark - Email: kontakt@regionsyddanmark.dk