It-hjælp til borgere
Oplever du tekniske udfordringer med nogle af Region Syddanmarks it-systemer, som f.eks. booking af blodprøver, kan du få hjælp i regionens borgerrettede it-support.
Borgerrettet support til regionens it-systemer
Region Syddanmark har en telefonisk support til borgere, som oplever problemer med at anvende regionens it-løsninger. Det kan f.eks. være selvbetjeningsløsninger, såsom booking af blodprøver via booking.rsyd.dk eller befordringsgodtgørelse via befordring.rsyd.dk, eller anvendelseshjælp til f.eks. Mit Sygehus-app'en.
Ring for at kontakte It-hjælp til Region Syddanmarks systemer
Telefontid
Tlf. 76 63 12 00
Du kan ringe mandag, tirsdag, onsdag og torsdag mellem kl. 14.00 og 18.00. Fredag er telefonen lukket
Hvis vi bliver nødt til at ændre telefontiden, vil det fremgå af telefonsvareren.
Sikker opbevaring af persondata
Når du tager kontakt via It-hjælp, tager vi imod dit navn og enten telefonnummer eller e-mailadresse. Disse oplysninger opbevares til brug for brugertilfredshedsundersøgelse. Vi gemmer kun oplysninger om det system, som din henvendelse drejer sig om.